Bikers Best Paasparty 1 april

Moderator: Beer

Plaats reactie
Linsmins

Bikers Best Paasparty 1 april

Bericht: # 778Bericht Linsmins »

Op 2e Paasdag maandag 1 april, is het bij Bikers Best weer party time :D http://www.goldwing.nl/renswoude/index.php
Van 10:00 tot 17:00 uur is er live muziek, het museum is natuurlijk open en er is een verloting van diverse prijzen.
De VRCC Lowlands zal er ook nu weer bij zijn met een eigen stand en promotiemateriaal.
Renswoude is gelegen aan de voet van de Veluwe. Een gunstige bestemming dus om een mooie rit te onderbreken om een kop- koffie te drinken en bij te praten.
Je komt toch ook?

East West Bikers Best :lol:
bikervivi

Re: Bikers Best Paasparty 1 april

Bericht: # 781Bericht bikervivi »

een vaste waarde ieder jaar, maar zal er niet geraken
Laatst gewijzigd door bikervivi op zo 31 mar 2013, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Ivo

Re: Bikers Best Paasparty 1 april

Bericht: # 783Bericht Ivo »

Ik ga ervan uit dat ik hier aanwezig ben
Rijk Valk

Re: Bikers Best Paasparty 1 april

Bericht: # 807Bericht Rijk Valk »

zo als het nu uitziet ,ga ik er ook heen.gr rijk valk
Ivo

Re: Bikers Best Paasparty 1 april

Bericht: # 809Bericht Ivo »

Iemand die overweegt om op de fiets te komen?
Ger Jansen

Re: Bikers Best Paasparty 1 april

Bericht: # 810Bericht Ger Jansen »

Ik ga op de fiets,....werken!!!

Ger
Ivo

Re: Bikers Best Paasparty 1 april

Bericht: # 814Bericht Ivo »

Voor mij is Renswoude ruim 1,5 uur op de motor of auto. Ik denk dat 160 km snelweg nog te koud is.
bikervivi

Re: Bikers Best Paasparty 1 april

Bericht: # 815Bericht bikervivi »

Gisteren 200 km gereden en ben nog aan het opwarmen, is van hieruit ook al gauw 150 km. Idereen die er naartoe gaat voorzichtig en fotokes. Begint hier weer te sneeuwen :twisted:
Linsmins

Re: Bikers Best Paasparty 1 april

Bericht: # 817Bericht Linsmins »

Ik wil graag iedereen bedanken die een bezoekje heeft gebracht aan de Paasparty. In het bijzonder Robert en Henny die meegeholpen hebben om op de promotie kraam te passen. Grote klasse :D
De dag begon met vorst maar toen de zon tevoorschijn kwam, werd het toch aangenaam. Bikers Best had natuurlijk weer alles uit de kast getrokken om er een groot feest van te maken. Naast Rijk en Henny, waren ook Ivo, Leon en Harry met de motor gekomen. We kregen veel aanloop van belangstellenden en ook Joop & Joop en Aad en Ineke (Valk Riders van het eerste uur/ nu GW) kwamen langs. Joop had zijn Motosense meter behuizingen en wijzerplaten bij zich en de meerfase aansturing van de wijzer. Hij kan hiermee (en met andere software) de meters gebruiken voor meerdere toepassingen, zoals drukken en temperaturen. Het zag er allemaal schitterend uit. We konden bij Ivo al een kijkje nemen naar zijn 5 extra metertjes, ook van Motosense die hij had ingebouwd. We hebben zowat de hele dag gepraat over onze motoren dus je snapt wel dat we het naar onze zin hebben gehad.
Foto's https://plus.google.com/photos/10456497 ... 4960121473
Plaats reactie