Frietdag bij Stefan, Viviane & Tessa 1 juni 2013

Moderators: Ivo, Beer

Gebruikersavatar
Doorrijder
Berichten: 65
Lid geworden op: za 05 jan 2013, 13:31
Locatie: Almere

Re: Frietdag bij Stefan, Viviane & Tessa 1 juni 2013

Bericht: # 902Bericht Doorrijder »

Heb inmiddels de € 24 op de rekening gestort (deelname Joke en Henk, heb per ongeluk Frietenrit in de omschrijving gezet), nu maar duimen voor mooi weer want we moeten 's-morgens eerst vanuit Almere komen ;-)
Wing67

Re: Frietdag bij Stefan, Viviane & Tessa 1 juni 2013

Bericht: # 910Bericht Wing67 »

Heren, en dames natuurlijk..., gelieve jullie forumnaam te vermelden en ook het forum (hier is dit dus vrcc) want er komen betalingen binnen en we weten niet van wie deze zijn..... :roll:

wie is dit ???
En dan nog een betaling van 12 euro op naam van Josette Gros.... en Vos... Dirk uit Aartselaar....is dit Balou?

Is dit Balou ?? of iemand anders ??
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Re: Frietdag bij Stefan, Viviane & Tessa 1 juni 2013

Bericht: # 911Bericht Linsmins »

Hoi Stefan,

Ik stuur je een PB
Chapter Rep
Wing67

Re: Frietdag bij Stefan, Viviane & Tessa 1 juni 2013

Bericht: # 912Bericht Wing67 »

doorrijder is teruggevonden, dus in orde , maar de overige vinden we niet terug hoor .... :oops:
Wing67

Re: Frietdag bij Stefan, Viviane & Tessa 1 juni 2013

Bericht: # 919Bericht Wing67 »

Wegens het succes van talrijke inschrijvingen hebben we besloten de inschrijvingen voor de frietdag een halt toe te roepen, we zijn al met meer dan 40 en wil het op/tijdens de rit ook nog gezellig en verantwoord houden... ;)
Dus bij deze, misschien tot volgende editie ??
Voor zij die ingeschreven hebben tot op de frietdag ! en zorg voor het zonnetje :D
Gebruikersavatar
Doorrijder
Berichten: 65
Lid geworden op: za 05 jan 2013, 13:31
Locatie: Almere

Re: Frietdag bij Stefan, Viviane & Tessa 1 juni 2013

Bericht: # 984Bericht Doorrijder »

Beste Stefan en mede Honda rijders,

het gaat mij/ons niet lukken om zaterdag te komen. Familieperikelen moeten helaas voorrang krijgen (gelukkig geen heel vervelende :-)), maar wel erg jammer.
De eerder gestorte bijdrage maar als tegemoetkoming houden (drink maar wat van ons) en hopen dat het weer gaat meewerken.
Een volgende keer zijn we graag wel van de partij, hartelijke groet,

Henk en Joke Derriks
Wing67

Re: Frietdag bij Stefan, Viviane & Tessa 1 juni 2013

Bericht: # 988Bericht Wing67 »

hallo Henk, spijtig te horen dat jullie er niet bij kunnen zijn, de bestellingen zijn natuurlijk doorgegeven, hier kan ik spijtig ook niets meer aan veranderen, hopelijk tot een volgende keer ... ;)
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 18 nov 2012, 20:17

Re: Frietdag bij Stefan, Viviane & Tessa 1 juni 2013

Bericht: # 993Bericht Eric »

Allemaal veel plezier komend weekend!!! Ik kan er helaas niet bij zijn, ook vanwege familieverplichtingen. Ik duim voor mooi weer voor jullie!!!
Grtz,
Eric
The show ain't over till the Flat Lady sings
#17605
Wing67

Re: Frietdag bij Stefan, Viviane & Tessa 1 juni 2013

Bericht: # 1009Bericht Wing67 »

was weer een geslaagde dag, de weergoden waren ons weer goedgezind, geen regen, wel een mooie rit, en weer wat aardige mensen leren kennen, Frieten , snacks en biky's waren er voldoende, en een ijs betaald door het goldwingforum als afsluiter was aardig meegenomen....
bedankt allemaal voor de opkomst ! 45 personen in totaal, 26 mortoren, SUPER ! ;)
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Re: Frietdag bij Stefan, Viviane & Tessa 1 juni 2013

Bericht: # 1012Bericht Linsmins »

Als er iemand wat leuke foto's van deze dag heeft, zet dan svp een link op het forum of stuur ze op naar mij info@vrcc.nl
Chapter Rep
Plaats reactie