Ik ben vandaag ( 27 augustus) een mooie rit begonnen om 10.30 uur die uiteindelijk het grootste deel van de route zou eindigen in de altijd weer mooie Achterhoek. Het begon in het noorden van Limburg, een stuk door Duitsland ( heel mooi) en daarna de Achterhoek. Na ongeveer 130 km moest ik mijn regenpak aandoen en helaas asap naar Boxmeer omdat het nogal behoorlijk begon te regenen en te onweren........jammer.
Nu wil ik deze mooie route van zo`n 250 km op 17 september nog een keer overdoen. Zijn er mensen die zeggen .......ja dat lijkt me leuk, kom dan des morgens om 9.30 uur naar Boxmeer , koffie of een theetje en om 10.00 uur rijden. Als het mooi weer is dan kunnen we rond 17.00 uur weer terug zijn. Met minder dan 4 personen rijd ik de route niet en als het slecht weer is.....regen dus, rijd ik hem ook niet.
Geef even van tevoren op dit forum door wie er mee gaat, dan weet ik wat me te doen staat.
Ennuhhhhhh..............je krijgt spijt als je niet mee gaat, want al zeg ik het zelf.......het is de moeite waard deze route.
Hopelijk tot 17 september en minstens met 4 in totaal.

GREETZ
POPEYE
Noot moderator:
Exportstraat 1 5831AJ te Boxmeer