Remschijven niet meer nodig

Moderators: Beer, Ivo

Plaats reactie
celeberty

Remschijven niet meer nodig

Bericht: # 2539Bericht celeberty »

Zijn er mensen die al eens imitatie remschijven hebben gebruikt of hier ervaring mee hebben.
Hoe duur zijn deze, of is het beter om de nieuwe originele remschijven er op te zetten, en wat is de prijs hiervan.

groet

Frank
Laatst gewijzigd door celeberty op zo 25 jun 2017, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Linsmins

Re: Remschijven

Bericht: # 2540Bericht Linsmins »

Hoi Frank,

Gebruik de zoekfunctie van de US website (brake disk) voor ervaringen met Brembo, etc. (brake disks, brake rotors, brake pads)
Dezelfde vraag komt ook regelmatig op bij de US gebruikers. Er zijn veel meningen over.
De consensus daar is, dat de originele OEM brake pads in combinatie met de bestaande remschijven feitelijk goed voldoen.
Ik heb er zelf nooit mee geëxperimenteerd; er zullen hier ongetwijfeld meer reacties op komen.

Originele remschijven (voorwiel) kosten bij de club (50% korting) 166 Euro per stuk (ex BTW-Admin-Verzendkosten). Voor een set, alles inclusief, heb je ze voor ca. 430 Euro in huis.

PS. Omdat ik het onderwerp hier vond thuishoren, heb ik het van Algemeen naar Techniek verplaatst, zoals je hebt gemerkt :D
celeberty

Re: Remschijven

Bericht: # 2541Bericht celeberty »

Waar en hoe kan ik deze dan bestellen via club originele remschijven

Frank
Linsmins

Re: Remschijven

Bericht: # 2547Bericht Linsmins »

Frank,

Ik stuur je een offerte
Plaats reactie