Goedendag,
Ik overweeg om een delkevic uitlaat te kopen voor de Valk. Iemand hier ervaring mee
Het gaat me om de looks en iets meer lawaai als standaart.
Bijvoorbaat dank
Delkevic uitlaat
Moderator: Beer
-
Delkevic uitlaat
Laatst gewijzigd door Joopio90 op wo 31 jul 2024, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Delkevic uitlaat
Stel je eerst eens voor hier ergens op het forum, wel zo netjes ipv binnen te vallen.
-
Heeft u ervaring met deze uitlaat??
O ik zal even kijken. was me er niet van bewust dat dat moet of hoort!
O ik zal even kijken. was me er niet van bewust dat dat moet of hoort!
-
Nee geen ervaring met die pijpen maar is wel zo netjes om jezelf voor te stellen. Dit is op de meeste forums zo.
-
2 maanden later maar als je nog interesse hebt, ik heb ze. Staat in Breda dus mocht je in de buurt zijn kun je er eens mee rondrijden.
Ze zijn wel vrij luid, ook met de db killers erin. Moet je van houden. Ik vind het wel leuk.
Wat ik wel mis, is de hoge fluittoon die je normaal hoort van je motor als je wat toeren maakt. Ik denk dat het de distributieriem is maar dat weet ik niet. Dat vond ik ook een fijn geluid.
Nu is mijn uitlaat luid genoeg om dat niet meer te horen.
Ze zijn wel vrij luid, ook met de db killers erin. Moet je van houden. Ik vind het wel leuk.
Wat ik wel mis, is de hoge fluittoon die je normaal hoort van je motor als je wat toeren maakt. Ik denk dat het de distributieriem is maar dat weet ik niet. Dat vond ik ook een fijn geluid.
Nu is mijn uitlaat luid genoeg om dat niet meer te horen.
Laatst gewijzigd door Remco1983 op za 19 okt 2024, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.