Huisregels onderdelen te koop

Moderator: Beer

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Huisregels onderdelen te koop

Bericht: # 5737Bericht Linsmins »

Als je onderdelen (of accessoires) wilt verkopen, kun je dit forum gebruiken.
Nu wil het geval dat deze website vrij veel wordt bezocht door bezoekers. Dit kunnen leden zijn die niet inloggen maar ook echte bezoekers.
Deze bezoekers hebben uit privacy overwegingen geen rechten op dit forum.
Nu komt het soms voor dat iemand onderdelen te koop aanbiedt zonder vermelding van prijs en/of contact mogelijkheid.
Een potentiële koper zal dan niet de moeite nemen om een mail of persoonlijk bericht te sturen om er dan achter te komen dat hij/zij het te duur vindt.
Bovendien kan een bezoeker je nooit kunnen bereiken want ze kunnen geen contact met je opnemen.
Ook blijven er soms advertenties jarenlang staan. Ik denk niet dat dat de bedoeling is en zin heeft. Ik zou dan als potentiële koper denken dat het waarschijnlijk rommel- of te duur is.

Daarom stel ik een paar huisregels in.
1. Voortaan moet elke advertentie tenminste een vraagprijs en contact mogelijkheid bevatten anders wordt deze verwijderd.
2. Alle advertenties die langer dan een jaar op dit forum staan, worden verwijderd.
3. Als je je onderdelen hebt verkocht, wil je dan zo vriendelijk zijn om dit forum bij te werken en dit bij de titel te zetten. Op zo'n manier houden we dit forum up-to-date.

Hartelijk dank voor je medewerking :D
Chapter Rep
Plaats reactie