BGDL rit van 235 kilometer

Moderator: Beer

Plaats reactie
Popeye60

BGDL rit van 235 kilometer

Bericht: # 7271Bericht Popeye60 »

Beste Valkyrie Riders,

Ik heb vandaag een naar ikzelf meen een leuke rit gereden. Er zijn eerlijk is eerlijk misschien ook een paar stukken bij die wat minder leuk zijn, maar daarom niet getreurd. Ze zeggen altijd............je kan het nooit iedereen naar de zin maken.
Ben begonnen in Brabant, daarna een redelijk stuk in Gelderland rondgereden, vandaar naar Duitsland en nog effe een stuk in Limburg meegepikt.
Ik wil deze rit samen met jullie delen en op zondag 28 augustus ( de zondag voor het weekend in Houffalize ) gaan herhalen. De rit is zo`n 235 kilometer lang, en onderweg zijn genoeg plekjes waar we kunnen stoppen voor een hapje en/of drankje.
Ik wil jullie dus bij deze uitnodigen om zondag 28 augustus naar Boxmeer te komen, ik zorg voor koffie/thee met een lekker stuk gebak erbij. Ik had zelf gedacht om tegen de klok van 10.00 uur te vertrekken. Natuurlijk iedereen met een volle tank.
Ik zou wel graag weten natuurlijk op hoeveel Riders ik kan rekenen, en zodoende vraag ik alleen degene die WEL meegaan zich aan te melden. Degene die NIET meegaan hoeven dus niet te reageren.
Het adres van mij is Exportstraat 1 in Boxmeer.
Popeye60

Re: BGDL rit van 235 kilometer

Bericht: # 7275Bericht Popeye60 »

Oooooohhhhh ja, en als we die dag regen hebben, of het wordt voorspeld op weeronline.nl dan gaat het niet door.
Sander

Re: BGDL rit van 235 kilometer

Bericht: # 7312Bericht Sander »

Oproep!
Beste Valkyrie riders,
Afgelopen maanden is het stil met de ritten, Sinds corona lijkt het wel of niemand meer motorrijdt.
Steef,(popeye) heeft de euvele moet opgeworpen om een leuke rit te organiseren. Laten we onze Valk eens richting Boxmeer sturen en een dagje genieten van dat gene wat Brabant ons te bieden heeft! Het lijkt mooi weer te zijn , dus wat let je!
Doe deze man een plezier en meld je aan!!
Tot zondag!, groeten Sander!
Sander

Re: BGDL rit van 235 kilometer

Bericht: # 7313Bericht Sander »

Steef, ik ben er bij!!
Agonist

Re: BGDL rit van 235 kilometer

Bericht: # 7314Bericht Agonist »

Steef,

Wij komen ook, laat op tijd weten als het niet doorgaat, dan kunnen we nog aansluiten bij de Maisrit ๐Ÿ˜‰

Romy&Ludo
Popeye60

Re: BGDL rit van 235 kilometer

Bericht: # 7315Bericht Popeye60 »

Gezellig, hie meer zielen hoe meer vreugde. Tot zondag.
hans20504

Re: BGDL rit van 235 kilometer

Bericht: # 7316Bericht hans20504 »

Ik ga mee ๐Ÿ๐Ÿ‘๐Ÿ‘Œ
Sander

Re: BGDL rit van 235 kilometer

Bericht: # 7320Bericht Sander »

Vandaag hebben we ( Steef, Ludo, Romy, Hans H en ik) een schitterende tocht gemaakt onder leiding van Steef.
Bij deze bedankt voor de prachtige rit en de gezelligheid!
Tot donderdag in Houffalize!
Groeten, Sander.
Popeye60

Re: BGDL rit van 235 kilometer

Bericht: # 7321Bericht Popeye60 »

Fijn te lezen dat jullie het een leuke rit vonden. Jammer van een kant dat we deze niet helemaal af hebben gemaakt maar was toch zeker wel de moeite waard. Kijk nu alweer uut naar t komende weekend in Houffalize. Tot donderdag ๐Ÿ‘๐Ÿโ˜€๏ธ๐Ÿบ
Plaats reactie