Kerstwens

Moderator: Beer

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Linsmins
Berichten: 1358
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 19:18
Locatie: Gemert

Kerstwens

Bericht: # 6652Bericht Linsmins »

Ik wil alle leden van VRCC Lowlands graag prettige kerstdagen, een feestelijke oudejaarsavond en voor 2021 een goed-, gezond en veilig motorjaar toewensen.
Helaas zijn ook het afgelopen jaar VRCC leden ons ontvallen.
Jane Farthing uit Engeland, onze eigen Hanne, Allan uit Denemarken, Pascal uit Zwitserland en Weisser uit Duitsland. Dat zij rusten in vrede.
VRCC Lowlands heeft 239 leden die zich hebben aangemeld op het forum. Dat zijn er 30 meer dan het jaar daarvoor en er komen nog regelmatig nieuwe leden bij.
Voor zover ik deze leden nog niet persoonlijk heb ontmoet, nogmaals van harte welkom en ik hoop jullie snel tegen te komen op een Valkyrie tocht. En vergeet vooral niet je Valkyrie op de kaart te zetten. Er zijn nog steeds Valkyrie Riders die hun weg naar de VRCC nog niet hebben gevonden en we moeten het van mond-op-mond reclame hebben. Zeg het dus voort.
Vanwege het COVID-virus zijn er het afgelopen jaar helaas geen clubtochten geweest. Ook internationale bijeenkomsten zijn afgelast of verschoven naar volgend jaar.
Ik hoop dat het virus jullie niet heeft weerhouden om regelmatig een trip op de motor te maken. Dat kon je, althans in Nederland het hele seizoen doen. Ik heb zelf regelmatig een dagtochtje gemaakt met enkele Riders uit de omgeving.
Er staat in 2021 een groots internationaal Valkyrie treffen in Zwitserland op stapel en we gaan weer naar Houffalize voor een weekend, ditmaal georganiseerd door de Engelsen die er hun 20-jarig feest vieren. Laten we hopen dat deze Treffens ongehinderd kunnen doorgaan.
Ik wil onze moderators, Ivo en Anthony, hartelijk danken voor hun werk aan de website. Grote klasse!
En natuurlijk ook onze sponsor, Bikers Best voor de kosten van de website en hun bijdrage aan club activiteiten.
Rest mij nog te vermelden dat ik hoop dat dit allemaal weer snel achter de rug is en we in 2021 weer een aantal gezellige F6C/Valkyrie/Rune bijeenkomsten en -tochten kunnen organiseren.
Ride Safe en blijf gezond,

Beer #7609
Chapter Rep
Sander
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 05 dec 2018, 12:51
Locatie: Meijel (Limburg)

Re: Kerstwens

Bericht: # 6653Bericht Sander »

Beer, bedankt voor je kerstwens!
Het was inderdaad een vreemd jaar met weinig buitenlandse tripjes. Gelukkig hebben we wel met buurtgenoten meerdere mooie tochten kunnen maken.
Ook ik wens iedereen gezondheid, fijne feestdagen en hopelijk weer vele veilige km voor het volgend jaar! Keep on riding!🎅🍻🥂🍾
Gebruikersavatar
Kris Gijselinck
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 18 sep 2017, 14:02
Locatie: Brakel

Re: Kerstwens

Bericht: # 6654Bericht Kris Gijselinck »

Beer,

Van harte bedankt voor de wensen.
Hierbij wens ik jou en alle riders ook prettige feestdagen toe en hopelijk op weg naar een "normaler" jaar.

Greetzzzz..
Four wheels move the body, Two wheels move the soul.
#38499
Plaats reactie