Picos de Europa.

Moderator: Beer

Plaats reactie
John

Picos de Europa.

Bericht: # 7253Bericht John »

Hallo allemaal.

Ik zit met een dilemma.
Ik wil deze zomer naar de picos de europa. Ik heb 2 opties BMW R1100GS of Honda F6C Valkyrie.

Optie 1 als er wat mis gaat is er snel aan onderdelen te komen, en het stuurt gemakkelijker dan de valk.
Optie 2 comfortabeler, eyecatcher (gespreksstof :D ) Echter onderweg waarschijnlijk geen banden te krijgen of andere dingen mocht iets stuk gaan.

Het wordt een rondje van 5000km in 16 dagen. Tent achterop of bij de valk in de aanhanger.

Tips / Overwegingen?

Mede reisgenoten zijn 1x 1250GS en 1x Harley Davidson met alles erop en eraan. (type weet ik niet)

Grtz John.
F-six

Re: Picos de Europa.

Bericht: # 7254Bericht F-six »

Een setje nieuwe Avon Cobra’s gaan makkelijk 15000 kilometer mee. Da’s geen probleem. Waar ik meer mee zit is de tankinhoud. Is het de standaard 20 liter tank? Of een 26 liter tank van een Interstate? In het eerste geval, hou er rekening mee dat je om de 220 kilometer moet tanken. Ik denk dat ik zelf op de 1100gs zou gaan, mooie bochtjes draaien in Pyrenëen en Picos. En ik ben een diehard Valk rijder, heb 250000km op een standaard en interstate gereden.
John

Re: Picos de Europa.

Bericht: # 7255Bericht John »

Zijn in de Picos streek de tankstations zo dun bezaaid dat je je zorgen moet maken over brandstof?
Plaats reactie