Shifter Buddy

Moderator: Beer

F-six

Shifter Buddy

Bericht: # 6754Bericht F-six »

Ik heb een zogenaamde shifter buddy gekocht. Da's een extra ondersteuning van het schakelpedaal. Gisteren is dat dingetje gemonteerd, en dat scheelt toch echt heel veel. De motor schakelt een stuk fijner, veel duidelijker, echt een stuk beter. Ik kan het iedereen aanraden.
Misschien is het wat lastig voor te stellen, maar de shifter buddy zorgt voor ondersteuning van het schakelpedaal. Het bestaat uit twee delen die scharnieren en wordt bevestigd aan een stang van de valbeugel en het schakelpedaal. De shifter buddy kost 53 dollar. Ik had er drie gekocht, daar was ik omgerekend in totaal 50 euro per stuk voor kwijt. Aanschaf verliep probleemloos. Je kunt de maker van de shifter buddy bereiken via email: scain1520@yahoo.com. Ik zal een paar links posten.

Facebook: https://www.facebook.com/groups/4741274 ... 0537309903

Instructiefilmpje op youtube: https://www.youtube.com/watch?v=TVOpn33-r-8
Kris Gijselinck

Re: Shifter Buddy

Bericht: # 6755Bericht Kris Gijselinck »

Ik heb daar ook al eens aan gedacht.
scheelt het aantal voor leveringskosten?
Mss dat er nog geïnteresseerden zijn om dan samen aan te schaffen?
F-six

Re: Shifter Buddy

Bericht: # 6757Bericht F-six »

Toen ik mijn shifter buddies bestelde waren de verzendkosten 14,50 dollar, onverschillig of ik er 1 of 3 kocht. Van invoerrechten heb ik geen last gehad.
Kris Gijselinck

Re: Shifter Buddy

Bericht: # 6758Bericht Kris Gijselinck »

F-six schreef: za 03 apr 2021, 12:49 Toen ik mijn shifter buddies bestelde waren de verzendkosten 14,50 dollar, onverschillig of ik er 1 of 3 kocht. Van invoerrechten heb ik geen last gehad.
En heb je er één te koop ook? :)
DonvanVliet

Re: Shifter Buddy

Bericht: # 6759Bericht DonvanVliet »

Ja of nog eentje.
Kris Gijselinck

Re: Shifter Buddy

Bericht: # 6760Bericht Kris Gijselinck »

en doe je die ook van de hand toevallig? :p
F-six

Re: Shifter Buddy

Bericht: # 6761Bericht F-six »

Sorry jongens, ik had met een vriend van me een deal, ik zou ze regelen en hij zou hem er bij mij opzetten. Ik moet geen schroevendraaier aan de motor zetten, dat gaat geheid mis. En die vriend wilde die twee voor zijn eigen motoren.

Maar die Steven Cain is een prima gast, ik heb een probleemloze aankoop gehad.
Laatst gewijzigd door F-six op zo 04 apr 2021, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
F-six

Re: Shifter Buddy

Bericht: # 6762Bericht F-six »

Ik zal mijn tekst met Steven Cail even posten (vooropgesteld dat het me lukt om afbeeldingen te plaatsen).
Schermafbeelding 2021-04-04 om 14.03.47.png
Schermafbeelding 2021-04-04 om 14.04.15.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
golowing

Re: Shifter Buddy

Bericht: # 6764Bericht golowing »

Ben momenteel bezig de schifter buddy te bestellen .
deze kost excl verzenden 53 dollar als er nog iemand interesse heeft hoor ik dat graag voor as vrijdag want dan gaat de bestelling de deur uit.
met vr gr jacques

PS als je interesse hebt dien jij wel aan te betalen want alleen de zon gaat voor niks op. :D :D :D :D
DonvanVliet

Re: Shifter Buddy

Bericht: # 6765Bericht DonvanVliet »

Ik wil er ook eentje. PM maar je bankgegevens en de totaalprijs.
Plaats reactie