Even voorstellen

Moderator: Beer

Shaan

Re: Even voorstellen

Bericht: # 5533Bericht Shaan »

Hoi Beer,
Sorry, was beetje druk geweest en daardoor had niet de tijd om hierop te reageren. Ik had de "Informeer me wanneer een reactie is geplaatst" ook niet aangevinkt (silly me!)

Ten eerste, van harte dank voor de koffie bij Biker's Best en mij aan meerdere VRCC-leden daar te voorstellen. Dank ook voor jouw advies over vele onderwerpen die ik toen van jou heb gekregen.

Ik zeg niet dat je me dwingt om een scherm te kopen, absoluut niet. Ik heb nagedacht over jouw uitleg over hoe door een scherm wind over je hoofd heen gaat. Ik heb dan ook veel gelezen over de voordelen van een scherm en ga zeker een scherm in de voorjaar kopen voor een lange reis. Tot die tijd blijf ik de klinkers uit onze oeroude straten trekken :-).

Ik was me vergeten om jou te vragen over de lengte van je scherm. Aangezien wij bijna de zelfde lengte zijn, die informatie zou me helpen.

Dank en groeten,
Shaan
Linsmins

Re: Even voorstellen

Bericht: # 5534Bericht Linsmins »

Hoi Shaan,

De lengte van de uitsparing van de koplamp tot de bovenkant bedraagt 54,5 cm.
Veel succes en veilige kilometers toegewenst :D
Shaan

Re: Even voorstellen

Bericht: # 5535Bericht Shaan »

Dank je, Beer!
Doorrijder

Re: Even voorstellen

Bericht: # 5537Bericht Doorrijder »

Heren,

ik heb zelf voor de zomer (14 mei verzonden 29 mei, dat duurt wel even) een nieuw scherm besteld :
Customer Service
Clearview Shields
800 798 6089 I how-are-we-doing@clearviewshields.com ==> website is www.clearviewshields.com

Omdat de beugels / bevestiging is blijven zitten kon ik alleen het kunstofscherm zelf nemen: artikel / item is
HON-VKTS-000-21-00-000-0 Valkyrie Tourer Stock clear 30x32 177/828 VK00

Kosten van het scherm vallen mee $ 170,- maar de shipping was $ 106,95
2 weken na de aflevering via FedEx op 4 juni kwam daar hun factuur nog bij: € 62,08 bestaand uit 12,50 provisie en 49,58 BTW

Ik heb de standaard maat (en clear, ik hoef geen smoke oid) besteld en dat is voor mij, met een lengte van 1.90 prima. Kan als ik wil er net overheen kijken en als het regent er achter wegduiken :-)

(De) Montage als de beugels er op zitten is uiteraard heel simpel, de gaten in het scherm pasten geweldig netjes.

Ik hoop dat deze informatie helpt, volgens wat ik kon vinden in ieder geval een stuk goedkoper dan hier in Europa. NB verzendkosten zijn per stuk uiteraard een stuk lager als je met meer mensen/schermen een bestelling in 1 x zou kunnen plaatsen.

Henk
Shaan

Re: Even voorstellen

Bericht: # 5538Bericht Shaan »

Clearview is idd een van de opties die ik naar kijk. Ik heb helaas geen beugels, dus dat moet ik ook bijkopen.

Shaan
F-six

Re: Even voorstellen

Bericht: # 5539Bericht F-six »

Hans Huijbers heeft de Clearview windschermen op voorraad. Met een beetje geluk heeft hij ook nog wel tweede hands beugels, maar dat weet ik niet zeker (vandaar dat geluk!).
Shaan

Re: Even voorstellen

Bericht: # 5540Bericht Shaan »

Dank je!

Ik van hen op mandaag bellen.

Groet
Shaan
Plaats reactie